Staande ovatie voor Leo & Dijksound

Zaterdagavond 25 maart 2017 gaven Popkoor Dijksound en Fanfareorkest Leo een swingend optreden in het Muziekcentrum van de Omroep (MCO) in Hilversum. Van 20:00 tot 22:00 genoot het publiek van vele bekende popnummers en mooie klassieke stukken. Bij de Nederlandse Feestmedley zong (lalde?) de zaal uit volle borst mee… de sfeer zat er goed in! Met een lange staande ovatie werden het popkoor en het orkest bedankt door het publiek.

Zaterdag 1 juli gaan we weer zo’n feestje bouwen met onze bijdrage aan het zomerse Biersteeg-festival!

Hartelijk dank aan het enthousiaste publiek!

Leo en Dijksound repeteren samen in Eemnes

Leo & Dijksound aan de slag voor het jaarconcert van 25 maart

Voorbereidingen voor al dit fraais…
Voor de nodige gezelligheid en om de muziek van de komende optredens flink te repeteren, heeft De Leo haar jaarlijkse studieweekend gehouden. We zaten in een uitstekende accommodatie in Lunteren. Zaterdagavond genoot het orkest weer van de superdeluxe Indische rijsttafel, gemaakt door onze voorzitter Wim,  Dat was grote klasse! Tot laat in de avond werd er gejamd en dat klonk gewoon hartstikke goed,  Een uitstekend voorbereide quiz zorgde voor veel vertier. De quiz masters waren super, zelfs een imitatie-Vera Lynn was er 🙂 Al met al weer een leuk EN leerzaam studieweekend met Fanfare-orkest Leo.  Een goede aftrap van 2017.