Jaarconcert was een feestje!

Wat een onvergetelijke en gezellige avond is het geworden, ons jaarconcert afgelopen 10 maart in het MCO in Hilversum! Naast de mooie muziek van Fanfareband Leo (Hilversum) bracht Musical Theater Staccato (Huizen) alsvast voorproefjes van hun aanstaande theatershow Ciske de Rat die dit najaar in ’t Spant in Bussum op de planken staat (meer informatie hier), en zong zangeres Martine Hordijk de sterren van de hemel.

Het werd een avond vol muziek en nieuwe en oude ‘meezingers’. Van gevoelige liedjes als ‘Avond’ van Boudewijn de Groot en ‘Laat me’ van Ramses Shaffy tot opzwepender nummers als ‘River deep, mountain high’ van Ike & Tina Turner of ‘I feel good’ van James Brown.

Bedankt aan iedereen in het publiek, en in het bijzonder aan degenen die ons gesteund hebben middels de loterij. Wij gaan ons opmaken voor de volgende uitdaging: 2 juni BiersteegFestival, dat hopelijk net als vorig jaar weer een spectakel wordt (zie het verslag van vorig jaar: Leo Fanfare kijkt terug op feestelijk Biersteeg Zomerfestival 2017).