Repetitiedag

Nog even de laatste puntjes op de ‘i’ zetten voor het jaarconcert… Om dit voor elkaar te krijgen werd er een speciale repetitiedag georganiseerd.

Op zaterdag 16 februari jl. was het dan ook zover. Vanaf 11.00 uur stonden de deuren van Danscentrum Alberto in Hilversum wagenwijd open voor ontvangst van alle muzikanten, maar hoewel dit tijdstip voor de zaterdagochtend toch wel meevalt (niet dan?) duurde het toch even voordat iedereen gereed was voor een intensieve dag studeren.

Na de nodige kopjes koffie, even bijpraten en het opbouwen van de geluidsinstallatie kon Bart dan eindelijk met zijn orkest aan de slag. We hopen natuurlijk dat dit alles zijn vruchten heeft afgeworpen. Het resultaat is te beluisteren op ons jaarconcert ‘So you think you can swing’ van zaterdag 9 maart a.s. in Danscentrum Alberto.

Graag tot zaterdag 9 maart 2013!

>> Bekijk de foto’s

[feather_share]