Uitwisselingsconcert Melodia

Afgelopen zaterdag, 23 februari, organiseerde C.M.V. Melodia uit Wijckel een voorjaarsconcert in De Paadwizer te Balk. Zij organiseerden dit concert ter voorbereiding op hun concours van zaterdag 2 maart aanstaande en om het zware concours repertoire wat luchtiger te maken werd de Leo-Fanfare uitgenodigd om de avond op een swingende manier af te sluiten.

Voor de pauze liet Melodia horen waar zij al maanden keihard op gestudeerd hadden. Werkelijk een prachtig repertoire waarbij wij ons bijna niet kunnen voorstellen dat zij er geen eerste prijs op het concours uit weten te slepen. Het programma werd afgewisseld met een melodisch slagwerksolo van Wim Houtsma, hij speelde onder meer het dragende Deep Harmony die origineel voor marimba is geschreven maar ook door veel blaasorkesten als inspeel-werk wordt uitgevoerd.

Het na-de-pauze-programma nam de Leo-Fanfare voor haar rekening en probeerde het publiek mee te slepen in het feestelijke Festa Paesana van Jacob de Haan waarna we het tijd vonden voor een avondvullend programma van lichte muziek. Met “Let me entertain you” stuurden we het publiek met een grote glimlach huiswaarts en kijken wij terug op een ontzettend geslaagde avond. De volgende keer is bij ons…

>> Bekijk de foto’s

[feather_share]