Fanfareorkest Leo en Muziekvereniging Het Gooi voor tweede maal samen in MCO

Zondagmiddag 11 november trad Fanfareorkest Leo samen met Muziekvereniging Het Gooi uit Bussum op in het MuziekCentrum van de Omroep in Hilversum.

Muziekvereniging Het Gooi is in het voorjaar van 2013 ontstaan door het samengaan van de twee Bussumse Muziekverenigingen Crescendo en St. Jozef. Samen hebben ze een rijke historie in het Bussumse culturele- en sociale leven. Door dit samengaan is een orkest ontstaan van ruim 60 leden waar ook jonge muzikanten zich thuis voelen en zich muzikaal kunnen ontplooien.

Fanfareorkest Leo is een leuke, levendige orkestvereniging onder enthousiaste en inspirerende leiding van dirigent Bart Roobol. Het orkest pakt zo’n beetje alles aan van ‘licht klassiek’ tot pop, rock en swing.

Om te vieren dat Muziekvereniging Het Gooi 5 jaar bestaat, traden we samen met dit harmonie-orkest uit Bussum op in het MCO. De twee orkesten hebben vorig jaar voor het eerst samen op het podium gestaan. Bij de gezamelijke nummers zaten er maarlieft 90 muzikanten op het podium om er een muzikaal feestje van te maken!

We kijken met plezier terug op deze mooie samenwerking en dit mooie concert waarbij we ook het publiek willen bedanken voor uw bezoek. En graag tot een volgend concert met Fanfareorkest Leo!