Fanfare-orkest Leo wenst u een gezond en gelukkig 2022!

Een heel gelukkig, gezond en muzikaal 2022 gewenst!

Voordat we vooruit kunnen kijken, eerst maar eens een korte terugblik op het afgelopen jaar.

We begonnen 2021 vol goede moed. Met een nieuw bestuur en dirigent Gert Jan van den Dolder op de bok.
Halverwege 2021 konden we ook weer repeteren in onze repetitieruimte. We werkten samen met mondharmonica-speler Martijn Luttmer aan een najaars-concert, met bekende tunes uit Baantjer, Turks Fruit, Jesus Christ Superstar en andere bekende melodieën. Maar helaas, de pandemie haalde ons in… en het najaarsconcert kon niet doorgaan.

Dit jaar 122 jaar Fanfare-orkest Leo

In 2022 willen we toch weer ouderwets kunnen uitpakken met een mooi concert, ergens op een van de pleinen in Hilversum. Het zou toch geweldig zijn als we dit jaar ons 122-jarig jubileum samen met Hilversum kunnen vieren!?

Leo-fanfare Biersteeg 2016

Terugblik op 121 jaar “De Leo”

Want wat een rijk verleden heeft deze oudste muziekvereniging van Hilversum! Ga er eens goed voor zitten, pak er nog ’n laatste oliebol bij, en geniet opnieuw van legendarische optredens door de jaren heen in deze korte documentaire: 121 jaar Hilversums Fanfare-orkest Leo:

121 jaar Leo-fanfare. Start de band!