Maandag 27 april jl. was het weer zover en mocht de Leo-Fanfare haar jaarlijkse Koningsdag-optreden verzorgen in Villa Marijke Elisabeth aan de Oranjelaan in Hilversum. De prachtige en zonovergoten tuin was sfeervol ingericht en het orkest verzorgde een uur lang een concertje met een zeer gevarieerd repertoire. Van Tom Jones tot Pierre Kartner en BZN: het publiek ging er helemaal in mee. Na het proosten met een heerlijke oranje Sangria begon ook voor de Leo-Fanfare Koningsdag 2026. We kijken terug op een zeer geslaagde middag!
